سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
هیئت عاشقان ثارالله شهرستان پارساباد
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» یا حسین

          یا حسین عاشقون دیلده نوا شاهددی

                                                                     وئرمرم عشقیوی دنیایه خدا شاهددی

    گوز آچاندان گوزوم آغلار سنه زهرا بالاسی

                                                               اشگیمون قطره لری صبح و مسا شاهددی

                          



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مهدی جنگ آرا ( یکشنبه 86/2/2 :: ساعت 5:41 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ت
یا حسین

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 4992
» درباره من

هیئت عاشقان ثارالله شهرستان پارساباد

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب